rosa carne

escrevinhando...

quinta-feira, setembro 02, 2004

Fotolog #9



I Want to Hold Your Hand
Writers, lead vocals: Lennon, McCartney

Oh yeah, I`ll tell you something,
I think you`ll understand.
When I`ll say that something
I want to hold your hand,
I want to hold your hand,
I want to hold your hand.

Oh please, say to me
You`ll let me be your man
And please, say to me
You`ll let me hold your hand.
Now let me hold your hand,
I want to hold your hand.

And when I touch you I feel happy inside.
It`s such a feeling that my love
I can`t hide, I can`t hide, I can`t hide.

Yeah, you`ve got that something,
I think you`ll understand.
When I`ll say that something
I want to hold your hand,
I want to hold your hand,
I want to hold your hand.

And when I touch you I feel happy inside.
It`s such a feeling that my love
I can`t hide, I can`t hide, I can`t hide.

Yeh, you`ve got that something,
I think you`ll understand.
When I`ll feel that something
I want to hold your hand,
I want to hold your hand,
I want to hold your hand.

1 Sarrabiscos:

Blogger rosa carne sarrabiscou...

Guestbook

souljacker @ 2004-09-02 06:15 said:
Que foto gira...mãos bonitas...
hold me,thrill me, kiss me, whatever you want to...
P.S.-(Aquela foto foi colocada ontem antes de tar contigo...)
Bjs.

A deslocada @ 2004-09-02 10:03 said:
Aiaiaiaia...........
Este fotolog está a ficar demasiado romântico....
Acho que vou deixar de comentar. Sinto-me totalmente fora do contexto! ;)

rosa_carne @ 2004-09-02 10:07 said:
Hummmm não é esse o objectivo... Eu limitei-me a pôr uma musiquinha dos beatles... ;)
Nem penses em deixar de comentar...

A retornada @ 2004-09-02 11:14 said:
Acho melhor assim, senão ninguém come na 6ª! ;)

ni @ 2004-09-03 11:28 said:
É o anel de noivado?

28/9/05 9:22 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home